E-marketing op zijn best?
Hallo daar! Een goed begin van je weekend? Ik hoop het. E-marketing op zijn best? Er is mij iets overkomen waar ik het graag over wil hebben. Ik ben toch gezwicht om voor de vakantie een creditcard aan te vragen. Het schijnt enorm handig te zijn en soms zelfs een ‘must’. Nou vooruit dan maar, maar wel onder mijn beheer. Je kent de verhalen vast wel vanuit Amerika. Ongelimiteerd shoppen en er daarna pas achter komen dat dit toch niet helemaal handig is. Ik zeg overigens niet dat Manon shop verslaafd is, maar ik weet in ieder geval zeker dat ìk het niet ga krijgen ook. Als het aan mij ligt koop ik überhaupt nooit kleren, maar daar kom ik niet altijd onderuit.
Wat heeft dit te maken met E-marketing op zijn best dan? Nou via de ANWB heb ik de kaart aangevraagd en werd goedgekeurd. Daar zat ook nog cadeautje bij. Een ‘Rockbox Brick’. Gratis en voor niets. Uhu, dit zijn heus niet van die cadeautjes die je eigenlijk gewoon zelf betaald. De creditcard kan dus eigenlijk goedkoper zijn, maar goed. Wij mensen willen graag lokkertjes om producten af te nemen en zolang er gratis bij staat, denken we liever ook niet verder na. Gratis mobiel bij je abonnement, uhu. Gratis zegels bij de supermarkt, uhu. Gratis ‘Rockbox Brick’, tuurlijk!
Het is pure gemakzucht dat de ANWB mij als creditcard-klant heeft kunnen verwelkomen. Die ‘Rockbox’, prima stuur maar op. Ik kreeg een mailtje binnen van ‘Paradigit’. Ik was van mening dat deze failliet was verklaard, dus negeren die mailtjes. Tot ik bedacht dat ik dat boxje nog niet binnen had. Misschien toch even kijken. Blijkt dat ze een doorstart hebben gemaakt en ‘Paradigit’ de leverancier is van deze box. Dan willen ze ook graag weten waar ze deze naar toe moeten sturen dus dat verklaard het mailtje ook.
Een paar dagen later, werd er netjes een pakketje afgeleverd. Testennnnnn!
Herstell!!!!!!!!!Vrijgezellenfeest! Ik maak hem later wel weer af….VERRASSINGGGGGG!!!!!!!!!!!!! ZUCHT!!!!!